duminică, 29 martie 2015

Poezia poeziei - la GALA POEZIEI DE DRAGOSTE



Poezia poeziei
( Din jurnalul nopţilor fără ploi)
 Luni
 
Eşti ploaia  la cafea.
  
Marţi

Tu
 eşti o zonă interzisă şi tocmai  zona aceasta mă atrage.
În această parte de zi, este mereu noapte.
Noaptea, apele sunt mai liniştite decât liniştea. Se lipesc de maluri. Malurile curg.

Toate malurile duc spre tine.

Miercuri

În uşa mea cresc trandafiri. Dă-i la o parte şi intră.
Priveşte !
Aerul unuia întreţine focul celuilalt.

joi

Dimineaţa era mov. Soarele intra prin fereastră, mov ca un miez de vară.
Parfumul petuniilor curgea mov, se lipea de nări, de laringe, de esofag.
Un poem mov alerga prin trup...

Anirol, trezeşte-te dacă vrei să vezi visul cu ochii !


Vineri

Sunt nopţi când nu trece niciun somn.

Tu creşti  ca o iederă.
 Te împleteşti între sâni rece şi cald şi
Absent
foarte absent.

Sâmbătă
Şi îmi doream să mă iubeşti
cu privirea, cu mâinile, cu gura  să-mi traversezi trupul în cercuri,
ca o ploaie să-mi umpli cu seminţe setea,
să simt cum creşti în mine, cum te ramifici, cum înfloreşti,
cum amuţesc toţi privindu-mă,
rodind,
rodind,
rodind...

Dar,
 în fiecare zi mă răneşti.
Sunt o rană deschisă prin care poţi atinge cu mâna mierea rapiţei,
poţi asculta cum plouă sub piele, avec des fleurs des champs
sau poţi asculta cântecul cărnii, înconjurând trupul, cu două rânduri de ziduri.

 Prea adâncă dragostea aceasta ca să încăpem în ea...

Duminică

Iubitorule de femei, iartă-mi mie
cuvintele nerostite
şi nu îţi întoarce privirea de la poezia aceasta!
Citeşte-mă până la capăt !

Pentru că tu poţi mult şi eu nu vreau mai puţin.

Tu eşti dragoste !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu